טופג'ל – אודות המוצר

תפריט מוצר

מהו טופג'ל?
טופג'ל – אודות המוצר
למה לבחור בטופג'ל להדברת נמלים?
יתרונות ויעילות טופג'ל

מוקד הזמנות טופג'ל 1800-22-00-88

 טופג'ל – אודות המוצר

טופג'ל נחשב כיום לאחד המוצרים הטובים ביותר בעולם מבחינת יעלות הדברה כנגד נמלים. המציאות כיום מציגה מצב לא חיובי שנוצר לאחר שנים רבות של שימוש בחומרי הדברה מאוד רעילים, הן לאדם והן לסביבה שלו והנה המודעות האקולוגית החלה לתפוס תאוצה בשנים האחרונות  ועכשיו זה כבר ברור לכולם – שמירה על הסביבה יכולה להתקיים גם כאשר מבקשים להדביר נמלים.

טופג'ל הינו חומר הדברה שמגיע בצורה של מזרק שיכול להספיק להיקפי הדברה גדולים למדי, בהתחשב בעובדה שלא צריך יותר מדי ממנו כדי לבצע הדברה אחת מוצלחת. החומר הפעיל בו הוא 0.01% מסך כל המרכיבים וכדי להדביר עימו צריך להשתמש במספר מאוד קטן של טיפות, בסדר גודל של 0.25-0.50 גרם. היכולת של הטופג'ל להדביר נמלים מבוססת על רעל קיבה שאותו אוספות הנמלים כאשר הן תרות אחר מקורות מזון, נתקלות בו במקום שהזריק המדביר את טיפות החומר ולוקחות עימן אל הקן, שם הן מאכילות את שאר הנמלים ומעניקות גם למלכה האם. ברגע שזו מחוסלת, מפסיקה התרבות הנמלים וכמובן שגם אלא הקיימות נקטלות. כך בעצם מייעל החומר את תהליך ההדברה באופן מהיר ומקיף.

חברת שרון הדברה מציעה לקהל לקוחותיה להיות חלק ממהפכת השמירה הסביבתית ועדיין להמשיך ולהדביר בכל רגע שצריך. אנשי המקצוע שלנו יודעים להתמודד עם הבעיה ויכולים להציע את המקומות הטובים ביותר להנחת החומר הפעיל כדי למגר את התופעה באזור המיועד.

הג'ל שנמצא במזרק הוא מאוד ידידותי ונטול ריח, מה שמעלים מכל לקוח לחלוטין את העובדה שפוזר אצלו בבית חומר הדברה. כמובן שעצם האיכות האקולוגית של המוצר, אין צורך להזיז רהיטים או לפנות ארונות והשאיפה היא שכל לקוח יקבל מחברה שרון הדברה את מלוא השירות הטוב ביותר, ללא כל צורך או דרישה להכין את הבית לקראת הדברה שתשאיר ריח לזמן ממושך וכמובן מוצר כמו טופג'ל, באחריות מלאה, שומר על בית נטול נמלים לפרק זמן ארוך מאוד. טופג'ל יעיל כנגד מרבית סוגי הנמלים וחברת שרון הדברה מאחלת לכל לקוחותיה קיץ נעים ורגוע, נטול נמלים.

כתבות מהבלוג

הדברת תיקנים מחירים

זקוקים למדביר תיקנים אמין ומקצועי במחיר הוגן?אנחנו בחברת שרון הדברה משתמשים במגוון חומרים ומכשור טכנולוגי מתקדם על מנת להשמיד את המזיקים מן היסוד ולמנוע חזרתם.

קרא עוד »

פשפש מיטה מחיר

השמדת פשפשים במיטה הינה טיפול המצריך שירות של בעל מקצוע מיומן.אצלנו בחברת שרון הדברה תמצאו צוות מקצועי בעל ידע וניסיון נרחב אשר ידע לאתר את

קרא עוד »

פשפש המיטה טיפול

מצאתם פשפשים במיטה?טיפול בספריי ביתי אינו תמיד יעיל מכיוון שישנן ביצים ופשפשים חבויים במקומות נסתרים אשר הדרך היחידה להשמיד אותם היא שימוש באמצעים טכנולוגיים מיוחדים.

קרא עוד »

פשפשי מיטה עקיצות

מרגישים עקצוצים וגירודים בכל פעם שאתם נכנסים למיטה?כנראה שיש לכם פשפשים במיטה. חברת שרון הדברה מתמחה בהדברת מזיקים מכל הסוגים בטכנולוגיה מתקדמת. על מנת להשמיד

קרא עוד »
הצעה להדברה
מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור עוד היום
דילוג לתוכן