הדברת תולעי עץ

בדומה לטרמיטים, גם תולעי עץ עלולות להרוס לכם את הריהוט בבית ומחוצה לו, ולכן ברגע שאתם חושדים שהן הגיעו לבקר בביתכם, יש להקדים תרופה למכה ולהזמין מדביר.

גם מחוץ לבית מהווים הזבובים מפגע של ממש וקיימות דרכים שונות להתמודד עמו. אחת הדרכים היא באמצעות מלכודות עם פיתיון לא רעיל או מלכודות דבק עם פיתיון. מלכודות אלה מושכות את הזבובים לפיתיון וסוגרות עליהם על ידי הדבקה או על ידי הכנסתם למיכל קונוס שאינו מאפשר להם למצוא את הדרך החוצה. דרך נוספת היא באמצעות הדברת זבובים כימית, הכוללת ריסוס משטחים המשמשים למנוחת הזבובים. במקרים מסוימים מאד ניתן אף לפזר פיתיונות רעילים, אך יש להקפיד למקמם במקומות בהם אין כל גישה לילדים או לבעלי חיים.

מהיכן מגיעות תולעי העץ?
מקורן של תולעים אלה הוא ממוצרי עץ לא איכותיים, כאלה שלא עברו חיטוי – לרוב מדובר במסגרות של תמונות, ריהוט לא מעובד (שמגיע לרוב מהמזרח) ועוד.
כיצד לדעת אם אתם זקוקים להדברת תולעי עץ?
תולעים אלה הן למעשה עש שנמצא בשלב הזחל שלו. אותן תולעים זוחלות לתוך עצים ורהיטי עץ, ונוגסות בהן. תוכלו לדעת אם אתם זקוקים להדברת תולעי עץ אם:

– גיליתם תעלות עמוקות שהורסות את הרהיטים שלכם.
– אתם שומעים לעתים קרובות מעין קול פצפוץ הבוקע מתוך רהיטי העץ שלכם.
– הבחנתם במעין פסולת דמוית נסורת על הרצפה שלכם, סמוך לרהיטים שעשויים מעץ.
– ראיתם אותן במו עיניכם.

הדברת תולעי עץ – פעולה מורכבת אך יעילה
כאשר מעוניינים להדביר תולעי עץ, חשוב להשתמש בחומרי הדברה שמצד אחד יהיו אפקטיביים ומצד שני שלא יפגעו ברהיטים שלכם. לכן חייבים להשתמש בשיטת הדברה קונבנציונלית, שיגיע לכל התעלות והמחילות העמוקות ביותר. ההדברה היעילה ביותר מתבצעת באמצעות ריסוס גז. הדברה זו מטפלת בהצלחה בבעיה קיימת בארונות, שידות, ספריות, שולחנות, פרגולות, מדרגות וכל ריהוט אחר שעשוי מעץ. מדבירים בלתי מיומנים עלולים לבצע הדברה שתתן פתרון רק לטווח הקצר, אך הבעיה עלולה לצוץ שוב לאחר תקופה קצרה. לכן, חשוב לבחור בחברת הדברה מנוסה, כמו שרון הדברות, המעסיקה מדבירים מקצועיים ומנוסים בכל סוגי ההדברות.

כתבות מהבלוג

הדברת תיקנים מחירים

זקוקים למדביר תיקנים אמין ומקצועי במחיר הוגן?אנחנו בחברת שרון הדברה משתמשים במגוון חומרים ומכשור טכנולוגי מתקדם על מנת להשמיד את המזיקים מן היסוד ולמנוע חזרתם.

קרא עוד »

פשפש מיטה מחיר

השמדת פשפשים במיטה הינה טיפול המצריך שירות של בעל מקצוע מיומן.אצלנו בחברת שרון הדברה תמצאו צוות מקצועי בעל ידע וניסיון נרחב אשר ידע לאתר את

קרא עוד »

פשפש המיטה טיפול

מצאתם פשפשים במיטה?טיפול בספריי ביתי אינו תמיד יעיל מכיוון שישנן ביצים ופשפשים חבויים במקומות נסתרים אשר הדרך היחידה להשמיד אותם היא שימוש באמצעים טכנולוגיים מיוחדים.

קרא עוד »

פשפשי מיטה עקיצות

מרגישים עקצוצים וגירודים בכל פעם שאתם נכנסים למיטה?כנראה שיש לכם פשפשים במיטה. חברת שרון הדברה מתמחה בהדברת מזיקים מכל הסוגים בטכנולוגיה מתקדמת. על מנת להשמיד

קרא עוד »
הצעה להדברה
מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור עוד היום
דילוג לתוכן