הדברת חולדות

החולדות הן אחד המזיקים הבעייתיים והטורדניים ביותר. פרט לעובדה שהן מעוררות ברובנו תחושות גועל, חלחלה ובהלה, חולדות מהוות גם מפגע תברואתי. הן עשויות לשאת על-גבי פרוותן טפילים וחיידקים ולהפיץ מחלות, גם דרך גללי הצואה שלהם. חולדות פוגעות ביבול החקלאי ובמזון שלנו ומסכנות את בריאותנו. ובהיעדר מזון, הן יכולות לכרסם בכל דבר הנמצא בסביבתן, לרבות כבלי חשמל ותקשורת, ולגרום לקריסת תשתיות. אי לכך, הדברת חולדות היא פעולה הכרחית וחיונית מאין כמוה, שכן בלעדיה אנו חשופים לסכנות רבות.

הדברת חולדות בשיטה הביתית – מלכודות
ישנן שיטות ביתיות רבות להדברת חולדות, אשר כולן מתבססות על עקרון בסיסי אחד: לכידת החולדות. אנשים רבים אשר מבחינים בקיומן של חולדות אחדות (או אפילו חולדה בודדת) בבית או בבית העסק, מעדיפים לטפל בהן בעצמם וללא הדברה מקצועית. הם יכולים לעשות זאת באמצעות הצבת מלכודות ללכידתן, בדומה להדברת עכברים.
ברבות השנים התפתחו מלכודות רבות ומגוונות להדברת חולדות: מלכודות קפיץ, שתופסות את החולדה באמצעות אבזם מתכתי מיד עם דריכתה על המלכודת. מלכודות דבק, אשר מדביקות את החולדות למשטח שנמרח בדבק מיוחד ומונעות מהן לזוז עד להמתתן. מלכודות אשר לוכדות את החולדות בכלוב מבלי להמיתן ועוד. בכל המלכודות הללו נהוג להציב פיתיון, בצורת פיסת גבינה או דבר מזון אחר, על מנת למשוך את החולדות למלכודת.

ניתן לרכוש מלכודות שכאלו ברשתות מתמחות או אפילו לבנות מלכודת חולדות בעצמכם. הדברת חולדות בשיטה הביתית היא זולה במיוחד ואינה מסכנת את בני האדם השוהים במבנה. יחד עם זאת, חשוב לזכור שמלכודות ביתיות מתאימות אך ורק כאשר מדובר בבעיית חולדות מינורית. רבים גם רואים במלכודות הביתיות, אשר גורמות להמתת החולדות, כשיטה לא הומאנית להדברתן, שכן הן גורמות למוות איטי וכואב של החולדות. כמו כן, מלכודות אלו דורשות מאיתנו לטפל בסילוק פגרי החולדות בעצמנו – משימה אשר רבים יעדיפו להימנע ממנה.

הדברת חולדות באמצעות חומרי הדברה כימיים
לעיתים רבות אין מנוס מלבצע הדברת חולדות באמצעות חומרי הדברה כימיים. כאשר מדובר בבעיית חולדות גדולה וחמורה, המתמשכת מזה זמן רב, ניתן לפזר או לרסס חומרי הדברה רעילים אשר יגרמו להמתתן של החולדות. חומרי הדברה אלו הם חומרים כימיים, הפוגעים במערכת העצבים של החולדות וגורמים להמתתן (כאשר הן אוכלות אותם) תוך זמן קצר.
הדברת חולדות באמצעות חומרי הדברה כימיים היא שיטה יעילה ונפוצה לטיפול בבעיית חולדות מאסיבית בבית או בעסק, במיוחד בשל מהירותה. כמו כן, הדברה כימית מאפשרת להיפטר מחולדות לטווח זמן ארוך יחסית, שכן חומרי ההדברה הכימיים נשארים פעילים לאורך חודשים רבים. יחד עם זאת, חשוב לציין שחומרי ההדברה הכימיים המשמשים להדברת חולדות יכולים לסכן גם בעלי חיים ביתיים או ילדים קטנים, אשר עלולים לבלוע אותם בטעות.

כתבות מהבלוג

הדברת תיקנים מחירים

זקוקים למדביר תיקנים אמין ומקצועי במחיר הוגן?אנחנו בחברת שרון הדברה משתמשים במגוון חומרים ומכשור טכנולוגי מתקדם על מנת להשמיד את המזיקים מן היסוד ולמנוע חזרתם.

קרא עוד »

פשפש מיטה מחיר

השמדת פשפשים במיטה הינה טיפול המצריך שירות של בעל מקצוע מיומן.אצלנו בחברת שרון הדברה תמצאו צוות מקצועי בעל ידע וניסיון נרחב אשר ידע לאתר את

קרא עוד »

פשפש המיטה טיפול

מצאתם פשפשים במיטה?טיפול בספריי ביתי אינו תמיד יעיל מכיוון שישנן ביצים ופשפשים חבויים במקומות נסתרים אשר הדרך היחידה להשמיד אותם היא שימוש באמצעים טכנולוגיים מיוחדים.

קרא עוד »

פשפשי מיטה עקיצות

מרגישים עקצוצים וגירודים בכל פעם שאתם נכנסים למיטה?כנראה שיש לכם פשפשים במיטה. חברת שרון הדברה מתמחה בהדברת מזיקים מכל הסוגים בטכנולוגיה מתקדמת. על מנת להשמיד

קרא עוד »
הצעה להדברה
מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור עוד היום
דילוג לתוכן