הדברת זבובים

הזבובים מציקים? הגיע הזמן להדביר
הזבובים נמצאים בעיקר באזור פחי האשפה ובקרבת הפרשות של חיות ואנשים. במקומות אלה, הם מטילים את ביציהם, ושם יוצאות הרימות (זחל הזבוב).

שרון שירותי הדברה מבצעים הדברה יסודית במקום הימצאותם של הזבובים. על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר, יש לבצע רצף של פעולות של מדביר מוסמך. כמו כן, ניתן לשלב מלכודות המצוידות בפיתיונות.

"לו רק יכולתי להיות זבוב על הקיר". משאלה זו, מוכרת לרבים מאיתנו, בעת שגואה סקרנותנו בנוגע לדברים הנאמרים מאחורי דלתיים סגורות, אלא שחייהם של זבובים, כידוע, אינם סוגים בשושנים. נהפוך הוא. רימות הזבובים מתפתחות בעיקר במצבורי אשפה, בגללי סוסים ופרות ובצואת בני אדם ובעלי חיים אחרים.

בשל הימצאותם של אלה בסביבה רוויית חיידקים, ובשל יכולתם להעביר נושאי מחלות ולהפיצם לכל עבר, הופכת הדברת זבובים למחויבת המציאות. זבובי בית מתרבים בחומר אורגני לח, במצב של ריקבון ותסיסה, כגון: זבל בעלי חיים בלתי מעובד וכן פירות וירקות מרקיבים. הזבובים משריצים במספרים עצומים, ושבוע בלבד חולף בטרם הופכות הרימות לרבבות זבובים בוגרים ולמטרד של ממש.

הדברת זבובים – כיצד עושים זאת נכון?
בכדי לטפל במפגע המוכר בשם "זבוב הבית" חשוב להכיר את אורח חייהם – מזונם, סביבת מחייתם, דרכי התרבותם, פעילותם ועוד. ידוע כי זבובים בוגרים פעילים ביום, ומעדיפים לנוח במשך היום סמוך למקום הפעילות, על גבי גופים צרים ואנכיים ועל גבי צמחייה. עם רדת החשיכה הם בוחרים מקומות מוגנים מרוח וקרובים לתקרה למנוחת הלילה. בטמפרטורות נמוכות מ-16 מעלות צלזיוס, מפסיקים זבובים את פעילותם, ואילו בטמפרטורות גבוהות העולות על 35 מעלות צלזיוס, הם מחפשים מחסה במקומות מוצלים וקרירים.
הדברת זבובים מתבצעת על ידי איתור מוקדי הדגירה, באמצעות ניטור נוכחות רימות וטיפול בהן. ראשית יש למפות מקורות דגירה פוטנציאליים להתפתחות רימות, לרבות מוקדי דגירה מקריים, שנוצרים בעקבות פסולת שנערמה במקום בלתי מתוכנן, רטיבות תערובות או זבל יבש המשמשים מצע נוח להתפתחות רימות וכדומה. כדי לגלות את הרימות יש להגיע לשכבות הרטובות ולהשמידן בטרם יבקעו מהן זבובים בוגרים.

טיפול במוקדי דגירה פוטנציאליים
אשפה משמשת מצע מפתה במיוחד עבור זבובים, ועל מנת לוודא שלא תהפוך למקום משכנם הקבוע, יש לדאוג לכך שמיכלי האשפה לא יעלו על גדותיהם ויהיו סגורים ואטומים. יש לפנות את האשפה לעתים קרובות, בייחוד בימים חמים במיוחד, ולשטוף את הפחים משאריות הפסולת. בנוסף, ניתן לרסס את תחתית המיכלים בחומרי הדברה ובמקרים קשים אף להוסיף מלכודות סביב מיכלי האשפה.
קיימים תכשירים ואמצעים מגוונים לצורך הדברת זבובים בתוך הבית, ביניהם:
– מלכודות חשמליות
– מלכודות דבק
– פיתיונות
– חומרי ריסוס שונים
– ועוד

כתבות מהבלוג

הדברת תיקנים מחירים

זקוקים למדביר תיקנים אמין ומקצועי במחיר הוגן?אנחנו בחברת שרון הדברה משתמשים במגוון חומרים ומכשור טכנולוגי מתקדם על מנת להשמיד את המזיקים מן היסוד ולמנוע חזרתם.

קרא עוד »

פשפש מיטה מחיר

השמדת פשפשים במיטה הינה טיפול המצריך שירות של בעל מקצוע מיומן.אצלנו בחברת שרון הדברה תמצאו צוות מקצועי בעל ידע וניסיון נרחב אשר ידע לאתר את

קרא עוד »

פשפש המיטה טיפול

מצאתם פשפשים במיטה?טיפול בספריי ביתי אינו תמיד יעיל מכיוון שישנן ביצים ופשפשים חבויים במקומות נסתרים אשר הדרך היחידה להשמיד אותם היא שימוש באמצעים טכנולוגיים מיוחדים.

קרא עוד »

פשפשי מיטה עקיצות

מרגישים עקצוצים וגירודים בכל פעם שאתם נכנסים למיטה?כנראה שיש לכם פשפשים במיטה. חברת שרון הדברה מתמחה בהדברת מזיקים מכל הסוגים בטכנולוגיה מתקדמת. על מנת להשמיד

קרא עוד »
הצעה להדברה
מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור עוד היום
דילוג לתוכן